388 verenigingen en goede doelen verkopen koekjes ten voordele van hun vereniging

Grimbergen – 21 september 2022

Dat Jules Destrooper een hart voor verenigingen en goede doelen heeft, is al jaren bekend. Na een succesvolle eerste editie in 2021 waarbij verenigingen maar liefst 151.000 euro opgehaald hebben, slaat de Belgische koekjesfabrikant nu voor de tweede keer de handen in elkaar met Trooper. Via hun online platform kunnen verenigingen en goede doelen geld inzamelen met een Jules Destrooper koekjesverkoop.

MOOIE OPBRENGST EN KANS OP LUCHTBALLONVAART

Per verkochte koekjesdoos geeft Jules Destrooper de verenigingen een straffe commissie van gemiddeld €5. De totale commissie die ze met de actie kunnen ophalen, kan dus best groot zijn. ​
De vereniging of het goede doel met het grootste verkoopbedrag op het einde van de actie wint naast de mooie commissie ook nog eens een luchtballonvaart voor 8 personen, geschonken door Jules Destrooper.

Winnaars verkoopactie 2021 - Ouderraad VBS Bellegem

388 VERENIGINGEN EN GOEDE DOELEN NEMEN DEEL

De actie wordt gesmaakt, want ondertussen nemen al 388 verenigingen en goede doelen, verspreid over heel België, deel aan de koekjesverkoop. Zij gaan de boer op en verkopen tot en met 25 oktober 4 verschillende koekjesdozen/-pakketten ten voordele van hun vereniging. Dit kan offline, maar ook online, want elke deelnemende vereniging krijgt toegang tot een gepersonaliseerde webshop waarin de koekjesdozen/-pakketten door hun leden en sympathisanten gekocht kunnen worden. De verenigingen kunnen de verkoop gemakkelijk zelf opvolgen via hun account op Trooper.be. Verenigingen en goede doelen die nog willen deelnemen, kunnen zich nog tot en met 25 oktober gratis inschrijven voor de actie.

Laurence Depondt, verantwoordelijke voor verenigingen binnen Jules Destrooper, is tevreden met deze samenwerking.

Laurence Depondt, verantwoordelijke verengingen Jules Destroper
Mijn doel is om te bouwen aan een waardevolle samenwerking met verenigingen om hen te steunen in de prachtige initiatieven die ze ondernemen. Dankzij ons partnership met Trooper hebben wij de mogelijkheid om lokale, impactvolle initiatieven over heel Vlaanderen te steunen. Daar doen we het voor! #eenhartvoorverenigingen

Jos Donvil, CEO Trooper:

“De Jules Destrooper-actie was vorig jaar een succes, samen haalden de 321 deelnemende verenigingen toen 151.000 euro op. Redenen genoeg voor Trooper om opnieuw in zee te gaan met Jules Destrooper, want ons doel is zoveel mogelijk verenigingen en goede doelen aan extra inkomsten helpen. Via trooper.be kan iedereen die online shopt trouwens het hele jaar door geld inzamelen voor een vereniging of goed doel naar keuze zonder dat het jou als particulier ook maar één eurocent meer kost, acties als deze zijn een mooie aanvulling. Je vereniging aansluiten bij Trooper kan gratis.

EINDE PERSBERICHT

De deelnemende verenigingen en goede doelen uit uw buurt, en hun webshop, kan u terugvinden op deze Google Maps-kaart.

Elke vereniging of goed doel legt haar eigen accent met deze actie en spaart voor haar eigen doel. Wij brengen jullie graag met hen in contact voor meer informatie.

Contacteer ons op: 0494/63.04.95 of [email protected].

Enkele voorbeelden van lokale acties: